CMHQ
Close Combat - The Bloody First - Wersja do druku

+- CMHQ (http://cmhq.pl)
+-- Dział: Kategoria główna (http://cmhq.pl/dzial-1.html)
+--- Dział: Dyskusja ogólna (http://cmhq.pl/dzial-2.html)
+--- Wątek: Close Combat - The Bloody First (/watek-119.html)



Close Combat - The Bloody First - Marder - 15-11-2016

Jest szansa, że lada moment zobaczymy pierwsze screeny. Dla przypomnienia najnowsza część The Bloody First wciąż jest w fazie produkcji. Trwa to tak długo ponieważ twórcy postanowili przejść z silnika Unity na Archon. Jest to ich autorski silnik, znają go na wylot, mają cały kod źródłowy i podobno jest on bardziej elastyczny pod kątem takiej gry jak CC, oraz całkowicie modowalny od tekstur po tworzenie nowych obiektów i map. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem w styczniu 2017 mają rozpocząć się betatesty. Premiera ma być w połowie roku możliwe że celują w 6 czerwca.


RE: Close Combat - The Bloody First - PanPuzio - 17-02-2017

(15-11-2016, 15:20)Marder napisał(a): Jest szansa, że lada moment zobaczymy pierwsze screeny. Dla przypomnienia najnowsza część The Bloody First wciąż jest w fazie produkcji. Trwa to tak długo ponieważ twórcy postanowili przejść z silnika Unity na Archon. Jest to ich autorski silnik, znają go na wylot, mają cały kod źródłowy i podobno jest on bardziej elastyczny pod kątem takiej gry jak CC, oraz całkowicie modowalny od tekstur po tworzenie nowych obiektów i map. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem w styczniu 2017 mają rozpocząć się betatesty. Premiera ma być w połowie roku możliwe że celują w 6 czerwca.

Chyba nadal pracują nad screenami :-)


RE: Close Combat - The Bloody First - Marder - 20-02-2017

No jakaś masakra. Tak złej komunikacji ze społecznością graczy to już dawno nie widziałem. Śmiesznych dwóch screenów nie mogą pokazać bo jeszcze nad tym pracują Uśmiech Inni developerzy nawet pokazują z wczesnej wersji alfa a Ci wymyślają jakieś jajca.


RE: Close Combat - The Bloody First - PanPuzio - 20-02-2017

No właśnie, to rodzi pytanie czy coś w ogóle mają. Trochę mi to przypomina sytuację z grą napoleońską, Les Grognards która miała powstać na silniku combatka lata temu.


RE: Close Combat - The Bloody First - Marder - 20-02-2017

Też powoli zaczynam podejrzewać że nic nie mają. Taka marka jak CC to powinna być robiona priorytetowo i z maksymalną liczbą programistów a nie traktowana jest jak jakiś mod robiony na boku przez grupkę studentów.