CMHQ Combat Mission Forum

Pełna wersja: Steel Division Normandy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej, 

Ktoś grał ? Zapowiada się bardzo ciekawie.
Wystarczy popatrzyć na gameplay na youtube żeby omijać to szerokim łukiem. Wygląda na zwykłe klikadło z paskami życia.
(11-04-2017, 13:43)mirekm napisał(a): [ -> ]Wystarczy popatrzyć na gameplay na youtube żeby omijać to szerokim łukiem. Wygląda na zwykłe klikadło z paskami życia.

Nazywanie kolejnej świetnej gry twórców serii Wargame, "zwykłym klikadłem" jest sporym nadużyciem...

No ale fakt, że Wargame nie jest grą dla każdego, a i nastawioną głównie na multiplayera, co nie każdemu musi się podobać.
LoL nie grałem ale się wypowiem jakież to Polaczkowe. W Wargame jest tryb tactical, który teraz z Puziem męczymy. Steel Div zapowiada się naprawdę ciekawie, chodź po paru godzinach gry, zauważam parę rażących błędów
(11-04-2017, 19:39)Scharf napisał(a): [ -> ]LoL nie grałem ale się wypowiem jakież to Polaczkowe. W Wargame jest tryb tactical, który teraz z Puziem męczymy. Steel Div zapowiada się naprawdę ciekawie, chodź po paru godzinach gry, zauważam parę rażących błędów

Ej może za szybka dla niektórych ale może nie będzie tak źle - ja chętnie się przyjże bo swojego czasu chciałem kupic ich ostatnią grę.
Dajcie więcej info o tym trybie tactical, bo po gameplayu zgadzam się z Mirkiem. Zamysł gry mi się podoba, jednak przy poprzednich produkcja Eugene poległem przy obsłudze myszki...
Tactical tak w skrócie polega na znacznym ograniczeniu ilości punktów które otrzymuje się w trakcie rozgrywania bitwy. Dzięki czemu nie ma spamowania jednostkami, i to co się kupiło trzeba szanować.
Wyjaśniając, nie jest to alternatywa dla combata, i raczej nigdy nie miała nią być. W skrócie to rts bez budowania budynków, wymagający jednak myslenia i taktyki ale też i sprawnego klikania. Mówie o Red Dragonie, bo Steel Div. nie posiadam.
(11-04-2017, 23:12)PanPuzio napisał(a): [ -> ]Wyjaśniając, nie jest to alternatywa dla combata, i raczej nigdy nie miała nią być. W skrócie to rts bez budowania budynków, wymagający jednak myslenia i taktyki ale też i sprawnego klikania. Mówie o Red Dragonie, bo Steel Div. nie posiadam.

Generalnie tryb tactical to rozgrywka 10vs10 a więc obszar działania jest dużo mniejszy dla pojedynczego gracza, jak napisał Puzio, dostajesz na start bardzo mało jednostek a przyrost punktów jest ograniczony na tyle że przez całą grę trzeba kombinować i nie szarżować, bo będziesz musiał oglądać resztę rozgrywki czekając na podstawowe jednostki(nie mówiąc o jakichś drogich sprzętach)

Generalnie ja prawie Red Dragona spisałem na straty, nie jestem zwolennikiem klikadła, ale tryb tac dał tej grze nowe życie jak dla mnie, gdzie w końcu liczy się przemyślana taktyka a pojazdy typu T34/85 mod 69 mogą mocno namieszać w szeregach wroga Duży uśmiech

Steel Division to poprawiony Red Dragon w realiach IIWS, z usunięciem błędów i tego co denerwowało w RD jak np zostające ciężarówki i transportery po drużynach piechoty których gracze często używali do "wybuchającego zwiadu"
Wygląda to ciekawie. Możecie coś więcej napisać bo faktycznie są paski (życia ?), ale widzę też takie szczegóły jak rodzaj uzbrojenia zasięg skuteczny, odległość do celu i szansę zniszczenia, oraz regulowaną prędkość rozgrywki (pewnie tylko w singlu).
1. Czy jest jakaś opcja że po zakończonej walce można obejrzeć film tak jak w Total War ?
2. Jak się dobiera jednostki ? Mamy jakąś pulę kasy na starcie i sami wybieramy co chcemy kupić przed walką ?
3. Czy w czasie bitwy też przychodzą jakieś posiłki czy przegrywamy jak nam wszystko zniszczą albo przejmą teren ?
(22-05-2017, 11:01)Marder napisał(a): [ -> ]Wygląda to ciekawie. Możecie coś więcej napisać bo faktycznie są paski (życia ?), ale widzę też takie szczegóły jak rodzaj uzbrojenia zasięg skuteczny, odległość do celu i szansę zniszczenia, oraz regulowaną prędkość rozgrywki (pewnie tylko w singlu).
1. Czy jest jakaś opcja że po zakończonej walce można obejrzeć film tak jak w Total War ?
2. Jak się dobiera jednostki ? Mamy jakąś pulę kasy na starcie i sami wybieramy co chcemy kupić przed walką ?
3. Czy w czasie bitwy też przychodzą jakieś posiłki czy przegrywamy jak nam wszystko zniszczą albo przejmą teren ?

Napiszę na podstawie red dragon oraz bety steel division (dziś ma premierę )
1. Jest możliwość obejrzenia repa po rozgrywce
2. Wpierw wybieramy jednostki pod siebie z całkowitej puli jednostek dla danej frakcji jeszcze będąc w menu i zapisując to sobie jako konkretny deck. Następnie wchodząc juz w konkretną grę wybieramy właśnie odpowiedni deck i na początku starcia mamy daną ilość pkt za które "kupujemy" jednostki. Trzeba nadmienić, iż gra posiada fazy gry (A, B oraz C) czyli niemożliwym jest aby na starcie wyjechać od razu np tygrysem - po odpowiednim czasie (np 15min) wchodzimy w fazę B a potem C i dobieramy coraz lepsze sprzęty (z naszego decku). Punkty za które "kupujemy" systematycznie rosną (wzrost uzależniony jest od ustawień serwera czy też hosta).
3. Po części w/w opisałem o dochodzeniu jednostek, przegrywamy gdy tzw punkty zwycięstwa nam się skończą czyli mamy na starcie np 2000 i jeśli odpuścimy zdobywanie terenu to z równowagi 50/50% zrobi się np 49/51% dla przeciwnika i 2000 pkt zacznie spadać do 0.
Ogólnie gra jest bardzo dobra ale jak ktoś już wspomniał to jest taki rts bez budowania bazy wiec szybkie klikanie wskazaneUśmiech
Dzięki za wyjaśnienia. Trochę obejrzałem filmów i jakoś tak ochota mi przeszła. Za dużo naraz się dzieje, trzeba szybko klikać i trudno tu o prowadzenie jakiejś przemyślanej akcji. Na plus oprawa graficzna, i świetnie wykonane mapy, które w bardzo płynny i szybki sposób można skalować i obracać. Ech żeby na takim silniku działał CM to było by piękne. Szkoda że nie zrobiono tej gry jako turówki lub WEGO jak CM.
Witam.Obejrzałem gierkę po premierze, jest naprawde sporo fajnych smaczków i dodatków.
Talie zmieniły formę, na plus. Teraz zamiast specjalizacji (mechanized, motorized, armor etc. ) są konkretne dywizje bądź związki (oczywiście dowodzimy dużo mniejszym zgrupowaniem, ale w ramach tej konkretnej jednostki), które mają swoje plusy i minusy, np Dywizja liniowa piechoty ma bardzo zbliżone wartości punktowe w każdej turze, ale za to braki np w pancerce, a taki panzer lehr podczas fazy rozpoznania dysponuje tylko bardzo lekkimi wozami i piechotą by w kolejnych turach zdobywać przewagę sprzętową. Każde dywizje mają swoje uzbrojenie specjalne, czy to flaki 88 czy np duże nasycenie sprzętem francuskim. Są pierwsi aces, którzy maja większe wyszkolenie, w stosunku do Red Dragona zmianie uległ także moduł dowodzenia(nareszcie !) na wzór cma (jednak bez specjalek - tylko większe wyszkolenie) i przechodzenie między budynkami na bardziej realistyczne. Co do obawy o klikanie, jeszcze raz przypominam że grę rozgrywa się najczęściej w większej ilości graczy, więc każdy może zająć się swoim odcinkiem frontu, plus można włączyć bardzo niski przychód, bądź BRAK przychodu.

Jestem gotowy do walki w razie czego, gra w preorderze była srednia, teraz mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła.

Mój Steam: http://steamcommunity.com/id/scharf44/